japp, jag lever.

Vet att jag inte har skrivit på väldigt länge, och ja jag är sämsta bloggaren EVER.
Min dag har varit störtskön, vaknade vid tolv sen vid två köpte jag och Limpan mat och andra onyttigheter.
Sen drog han och spelade in så jag satte på TRASSEL, och ja fyfan. Jag älskar animerade filmer med inslag av typ vuxen Ironi om ni fattar? och det var en sånn film fast även för barn liksom. Sällan den görs sånna här disney filmer nu förtiden,senaste var ju Prinsessan och grodan men jag måste säga att båda de överträffar fan de gamla disney filmerna RIKTIGT hårt. och jag vet att det finns folk som säger "neee ALDRIG" men face it bitch, du säger bara så för att lejonkungen,ariel osv är KLASSIKER.

funderar på att lägga mig och läsa lite också snart, har läst ut tre av böckerna i HOUSE OF NIGHT på en vecka, fyfan vad man fastnar. Känner mig lite som Zoey ibland haha fast inte blodtörstig då(eller?;)

tänkte lägga in en bild på min pojkvän bara för jag tyckte han var väldigt söt idag.
sen får ni en bild på mig med för att jag är så förbaskat snygg! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0