var med och tävla! :D

118218 Gratis nummerupplysning - Vinn fina priser!!

118218 är Sveriges kostnadsfria nummerupplysning som inte kostar mer än
ett vanligt lokalsamtal.

Från och med 2010-12-07 tom 2011-01-31 så har alla som anmäler sig chans
att vinna fina priser från 118218

Det enda du behöver göra är att:

- Kopiera den här tävlingen till din blogg

Skicka sedan ett mail med länken till inlägget i din blogg samt namn,
telefon och adressuppgifter till [email protected] så är du
automatiskt med i utlottningen av:

1 vinnare av ett Playstation 3
1 vinnare av ett presentkort på 500:- från Ticnet
5 st vinnare av 2 st biobiljetter var

Ta chansen och vinn med 118218. Mer information och presentation av
vinnare hittar Ni på www.nummerupplysning.se

Extra stora chanser att vinna om Ni blir ett fan av
www.nummerupplysning.se på Facebook.
http://www.facebook.com/pages/wwwnummerupplysningse/156437753693

* Eventuell vinstskatt betalas av vinnarna

Kommentarer
Postat av: TheShaker

Jag ska lägga upp tävlingen när jag är klar med den jag har nu! :) Var gärna med och tävla! Du kan vinna smycken gjorda av mig! :)



XOXO

/TheShaker



P.S. Hur har det gått med de smyckena du fick av mig? D.S.

2010-12-14 @ 23:44:36
URL: http://theshaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0