SNART JULAFTON!

Japp, har inte bloggat på ett tag. Varför?
jo för att jag har haft väldigt mycket jag har..
NEJ JAG SKA INTE LJUGA, jag inte gjort ett skit.

Mina fiskar har fått massa nya barn. Alla heter Gemet.
Jag har spelat hela natten, så jag somnade dirr närjag kom hem från skolan
och vaknade vid halv nio. tänker inte säga att de va fel för jag kommer
göra precis samma sak inatt!!
Om jag ens vaknar till, är fortfarande väldigt död.

Idag var det JBMA. John bauer NÅNTING awards. fyfan?
förr brukade det vara svin bra med skit roliga filmer och allt
i år var det säkert 200000 bildspel där folk hade gjort bildspel som handlade
om någon jävels jobb osv. jag somnade,Linus somnade.

Iallafall för någon dag sen gjorde jag en druid, köpte nytt acc osv.
Är 32 och när denna morgon börjar ska jag iallafall vara 37.
Folk tävlar jämt i WOW om vem som lvlar snabbast, vad fan spelar det för roll?
Jag tar hellre min tid och lär känna karaktären till fullo.

ska försöka styra någon lokal att fixa Lan till lovet OCKSÅ. ni vet inte hur många gånger jag skrev om det där också innan det blev rätt.

en fråga bara.. Har någon av er fått någon julkänsla? jag har inte fått någon ur huvudtaget
det enda som ger mig en glimt av jul i hjärtat är coca-cola reklamen.

PEACE


Nu ärjag kissnödig men alldeles förlat för att göra något åt det
så jag pissar i akvarimet, ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0