its a snow thang..

Äntligen hemma!
eller har varit hemma ett tag ungefär en halvtimme, har städat lite osv..
Nu ligger jag här inlindad i mitt täcke och ska slappna av bara.. ganska trött faktiskt
Senare ska jag skriva klart en vers till en låt som jag och Elin håller på att spela in.

Jag och Elin har spelat in en låt förut, för två år sedan.
Som ni med egna öron hör så har jag utvecklats så otroligt mycket och
det har även hon!
Jag själv anser att jag har fått mer attityd osv.

Denna låt är ca två år gammal.

jag tänkte även länka till min myspace som även är länkad i headern
men vill förvarna att det endast är gammalt material där!

Har även med min 10åriga lillasyster som sjunger refrängen till "change way"
som många har givit posetiv respons på!

jaja
pussANDpeace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0