Information om bloggish

Så där ja!


Nu har jag äntligen fått ordning på min blogg för tillfället.
får se om det håller denna gång eller ifall jag tröttnar som vanligt.

I denna blogg kommer jag skriva om min vardag,lite om min musik
och även allt annat saker och ting rör sig om.
En blandning alltså.

Jag kommer även släppa mina låtar här och om du vill höra dom
är det bara att gå in på kategorin "Musik".

Lite om mig själv:

Mitt namn är Jennifer och jag är 18år gammal och bosatt i Örebro.
Jag går på John Bauer skolan och inriktning IT-media som jag förövrigt
tycker är riktigt kasst.

Jag har en hund som jag skulle kunna döda för,hon är tjock och rolig.

När jag var yngre gick jag på ju-jutsu och tävlade väldigt mycket.
Nu är jag bara fet och gör musik.

Jag älskar mat.(vem gör inte?)

Jag har spelat counter-strike sen jag var väldigt liten och har alltid haft
datorer omkring mig.


det var lite om mig osv. Om ni undrar någonting får ni gärna fråga i komentarfältet.
Anledningen till att jag även lagt upp en kategori som heter "Noveller" är för att jag
skriver väldigt mycket. bitch,mitt material är på toppnivå.

Jag återkommer

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0