EN TÄVLING, 35 000 KR LOTTAS UT!!!!

Ja tiden har gått och denna blogg fick inte en så bra början som vi alla hade hoppats på?
vet att ni hade förväntat er att jag skulle tagits kissies place in the spotlight efter 2 timmar
och att jag kanske skulle bott i lasvegas vid detta lag och ha en 7 årig son.
men tiden gick inte tillräckligt fort men visst fan kommer jag vara Maria montzami (vet inte riktigt vad hon heter)
en dag iallafall.
Har börjat med ett par fiskar och införskaffat mig en dubbelsäng.

Killarna sitter och spelar donkey kong på nintendo Wii här bredvid mig och jag bara sitter här.
Känner mig istortsätt som en CSI-agent tom på information.
På torsdag åker vi till härnosand. Min kusin ska gifta sig på nyår, kommer bli riktigt kul.
men jag har inte hittat en klänning än.

Ska ha en tävling tänkte jag?

35 000 Kr till den som komenterar min blogg lika många gånger!
(obs! ring inte till skvallerbloggarna och klaga om inte pengarna kommer fram, dåligt väder;)

KOMENTERA PÅ DÅ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0