Break out!

Vaknade nyss,fan! jag somnade "till" och vaknar fyra timmar senare..
får se hur jag somnar inatt då..

Yes mamma och pappa ska äntligen fixa ett nytt wow account till mig! :D
jag saknar dreamhack väldigt mycket,har varit där många gånger nu..
varje gång man kommer till dreamhack så känns det som man aldrig lämnade.
Men iår fattades många saker: alla roliga tävlingar de brukar ha, dom hade typ en?
och OFC så saknades Union square..

Jag och Jessica blev som galningar varje gång de spelade,oh my god.
Jag köpte en tröja med massa autografer. har sett dem fyra gånger
men om det är som jag tror så har haft ett "break up" insteed of "break out!" :(

Men typ två månader kvar tills summer biljetterna släpps och då ska jag fan
vara i tid och beställa GRYMMA platser! ska höra om mina favorit-DH tvillingar ska dit
också så kanske dom vill sitta vid oss :D

Dom heter Kristian och Antonio och var världens snällaste grabbar!
ni kan läsa Antonios blogg på www.theshaker.blogg.se (där jag även gjort headern)

Men nu ska jag icke dröja mer,

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0