And Im lyin' here again.

Har fått jätte svårt att sova på senaste tiden.
Det är inte det att jag inte vill sova utan det går bara inte.
hur trött jag än är så tä.nker jag för mycket vilket resulterar i ingen sömn.

Min pojkvän gör massa konstiga ljud när han sover.
grymtar såfort jag rör honom som en liten pöjk.

Jag saknar min familj och min HUND så otroligt mycket.
varje gång jag brukade komma hem så låg hon alltid i soffan
och med ansiktet lutandes mot soffstödet eller vad det heter.
så när hon lyfte på huvudet när man kom hem så var hon helt sne i ansiktet.
så sprang och fram och vifta på hela kroppen och såg ut som en efterbliven hamster ungefär.

typ som min lillebror, jämt när han var yngre somnade han alltid på tangentbordet
så han brukade vakna upp med bokstäver på kinden eller i pannan.
Den killen kunde sova vart som helst, han somnade till och med på en stol i våran sommarstuga.
 
damn, I really love my fam..

har ont i huvudet,ska ut på krogen imorgon. hm.

lite nattskit allihopa, ni får ha det så bra! redan nu de första dagarna har jag haft 80-90 unika läsare.
Men ingen jävel komenterar ju?

säger såhär
startar en tävling där ni kan vinna 30 000 kr, allt ni behöver göra är att läsa min blogg i 25 år
så tar vi upp vinnaren då! ;)


Kommentarer
Postat av: TheShaker

Tack för tipset! Jag får försöka bli bättre med min kamera :D Hur är det med dig annars då?



Snygg Header! =)



XOXO

/TheShaker

2010-12-10 @ 11:44:00
URL: http://theshaker.blogg.se/
Postat av: TheShaker

Jodå, det är bra annars :) Jag jobbar på bara. typ det enda jag gör om jag inte är sjuk. Själv då?



XOXO

/TheShaker

2010-12-10 @ 15:34:41
URL: http://theshaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0